Pentawards bronca i certifikat izvrsnosti za Design Bureau Izvorka Jurić

design_bureau_izvorka_juric_aspect-02

Na ovogodišnjem Pentawardsu – vodećem globalnom natjecanju u dizajnu ambalaže, Design Bureau Izvorka Jurić osvojio je Pentawards Bronze Award i Pentawards Certificate of excellence

Design Bureau Izvorka Jurić osvojio je Pentawards Bronze Award u kategoriji hrane za ljubimce za dizajn ASPECT hranu za pse te Pentawards Certificate of excellence u kategoriji održivog dizajna za dizajn pakiranja hrane dostavnih “cook at home” paketa, lanca restorana CERU London.

 

U svojoj 15. godini ovog prestižnog natjecanja u dizajnu ambalaže, na Pentawards je zaprimljeno više od 2000 prijava iz 60 zemalja s pet kontinenata, a najveći broj nagrada osvojili su Velika Britanija, Španjolska, USA, Rusija, Japan i Kina. Najbolje pobjedničke agencije uključuju Supperstudio, Pearlfisher, Estudio Maba, Backbone Branding and Mousegraphics, a “Diamond – best of show” nagrada dodijeljena je uglednom dizajn studiju Stranger & Stranger. Pentawards je vodeća globalna mreža stručnjaka koja je posvećena promoviranju, izlaganju i nagrađivanju globalnog dizajna ambalaže. Eminentno godišnje natjecanje, u kojem međunarodni žiri dodjeljuju Pentawards nagrade za najbolje svjetske ambalaže, smatra se vodećim u ovom području.

 

design_bureau_izvorka_juric_ceru-01

 

“Jako smo zadovoljni da smo i ove godine među dobitnicima na Pentawardsu, i to ponovno s čak dva projekta. U ovakvoj vrhunskoj svjetskoj konkurenciji veliki je uspjeh biti odabran u najuži izbor, pa smo iznimno ponosni da je dizajn hrane za pse ASPECT osvojio i nagradu. Zahvalni smo našim klijentima koji su nam poklonili povjerenje u izvedbi ovih projekata.” – izjavila je Izvorka Jurić, kreativna direktorica Design Bureau Izvorka Jurić.

 

Dizajn ambalaže ASPECT hrana za pse

ASPECT je brand hrane za pse u Superpremium kategoriji. Radi se o brandu funkcionalne hrane vrhunske kvalitete usmjerene na ispunjavanje svih potreba specifične pasmine. Osnovna ideja temelji se na jednoj od interpretacija imena ASPECT (“the way a person, place, or thing appears”), odnosno na poznatoj izreci da ljepota dolazi iznutra, jer je vanjska ljepota rezultat zdravlja duha i tijela. Fotografije krupno snimljene dlake psa u koje je uklopljeno ime brenda ASPECT ističu ljepotu dlake kao pokazatelja uravnotežene prehrane i zdravlja psa. Istovremeno pobuđuju i emocije povezane s osnovnim taktilnim kontaktom sa svojim psom – prolaskom prstima kroz dlaku ljubimca.

 

design_bureau_izvorka_juric_aspect-01

 

Uklapanje imena branda u dlaku suvremeno je u pristupu komunikacije u ovoj kategoriji proizvoda. Kod ove vrste proizvoda primarna informacija na pakiranju je prikaz pasmine – fotografija figure ili lica psa. Zbog drugačijeg pristupa ASPECT se ističe na polici, privlači pažnju i izaziva emociju.

Dizajn ambalaže ASPECT hranu za pse
Klijent: Pet Network International
Design studio: Design Bureau Izvorka Jurić
Voditeljica projekta: Mara Vuković
Kreativna i art direkcija: Izvorka Jurić
Dizajn: Izvorka Jurić, Jurica Kos, Stela Kovačić
Prezentacijska fotografija: Jurica Kos

 

design_bureau_izvorka_juric_aspect-04

 

CERU London “Cook at home” pakiranja

CERU je brand Londonskih restorana koji poslužuju suvremenu levantinsku kuhinju. Zadatak je bio osmisliti rješenje ambalaže za dostavu svježe ili napola pripremljene restoranske hrane – za “cook at home” ponudu restorana. Rješenje je menu set koji spaja dvije stvari kojima CERU pristupa strastveno – ukusna, zdrava hrana i održiva inovacija.

 

design_bureau_izvorka_juric_ceru-03

 

Kako raste broj ljudi koji naručuju hranu putem Interneta, tako raste i zabrinutost oko održivosti i utjecaja dostave hrane na okoliš. Odabir pravog pribora menu seta ne mora značiti samo manje elemenata pakiranja, već i manje otpada hrane, manje odlazaka u trgovinu i manji ugljični otisak. Koristeći se strategijom pakiranja za višekratnu upotrebu dizajn prenosi priču o predanosti CERU branda poslovanju na održivi način. “Cook at Home” linija dizajnirana je misleći na utjecaj na okoliš, koristeći lokalne dobavljače, britanske proizvode te biorazgradivu ambalažu i ambalažu koju je moguće ponovo upotrijebiti. Svaki menu set savršeno usklađuje sastojke, začine i umake, pomažući u smanjenju rasipanja hrane. Sve u cilju stvaranja pozitivnog korisničkog iskustva istovremeno vodeći brigu o našem planetu.
design_bureau_izvorka_juric_ceru-05

 

Glavni element CERU eko ambalaže je lagana tekstilna tkanina za višekratnu upotrebu. Svi ostali elementi pakiranja potpuno su biorazgradivi i ponosno izrađeni u Europi. Svi su sastojci pakirani u mekani spremnik izrađen od 100% bioplastike koja se može reciklirati. Radi se o ekološki prihvatljivoj alternativi običnoj plastici, izrađenoj od prirodnih materijala koji se mogu obnoviti. Svi papirnati materijali tiskani su na eko-papiru izrađenom up-cycling postupkom. Menu setovi omotani su posebno dizajniranim tekstilnim maramama s uzorcima nadahnutim prekrasnim geometrijskim pločicama Levanta i prepoznatljivim bliskoistočnim motivima prirode i životinja. Boje su pažljivo odabrane da dočaraju živopisni kaleidoskop lokalne kuhinje i krajolika. CERU tekstilne marame namijenjene su za višekratnu upotrebu i mogu se koristiti kao modni dodatak, šal, stolnjak, ubrus, za omatanje poklona…

Dizajn CERU London “Cook at home” pakiranja
Klijent: CERU London
Design studio: Design Bureau Izvorka Juric
Voditeljica projekta: Patricia Hilton
Kreativna i art direkcija: Izvorka Jurić
Verbalna komunikacija: Igor Poturić
Dizajn ambalaže: Jurica Kos
Voditeljica produkcije: Natalija Najjar
Prezentacijska fotografija: Jurica Kos