Izložba u galeriji MKC Split nadogradnja je prethodnih, manjih izložbi na kojima je do sada autor predstavio svoje radove: Plakati za mamu (galerija prozori, Zagreb 2009.), Kontejner – dizajn suvremene umjetničke prakse (HDD galerija, Zagreb 2009.), Galerija VN 2003 – 2013. (galerija VN, Zagreb 2013.). Postav će po prvi put sjediniti spomenute radove te ih nadopuniti s novim modulom Magazini i časopisi, te prezentacijom akcija inicijative Pravo na grad. U kontekstu njegova djelovanja bit će prikazana i zasebna popratna izložba Nezavisni prostori / prostori nezavisnih – posvećena različitim prostorima u kojima se održavaju aktivnosti inicijativa i udruga kojima je Dragosavac nerijetko dizajner.
Kroz trajanje izložbe Ruta će voditi sada već tradicionalnu radionicu sa studentima Odsjeka za dizajn vizualnih komunikacija (DVK, Umjetnička akademija u Splitu), te će biti dostupan za vodstva kroz izložbu i razgovor.
Izložba je realizirana su u sklopu programa Kad netko kaže Platforme 9,81, u partnerstvu sa MKC Split i DVK/UMAS, pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture Republike Hrvatske, Nacionalne zaklade za razvoj civilnog društva i Grada Splita.
Dejan Dragosavac Ruta je grafički dizajner rođen 1971. u Novoj Gradiški. Pohađao Fakultet grafičke tehnologije u Zagrebu. Od 1994. do 2003. radi u Arkzinu nakon čega pokreće vlastiti studio. Dizajnirao je i grafički uređivao više magazina i časopisa: Arkzin, Nomad, Godine nove, Libra libera, Gordogan, Up&underground, Civilno društvo.hr, Frakcija, itd. Njegovi klijenti većinom su iz područja kulture i civilno-društvene scene: Multimedijalni institut, Kontejner, Platforma 9.81, Eurøkaz, SKD Prosvjeta, British Council, inicijativa Pravo na grad, za koje oblikuje kataloge, knjige, promotivne materijale, kampanje.
Veliki ljubitelj tipografije i dizajna tipografskih pisama, višestruko nagrađivani dizajner Dejan Dragosavac zvan Ruta već 20 godina marljivo daje vizualni jezik onome što nazivamo nezavisnom kulturom i civilnim društvom. Od Arkzina gdje se, kako voli reći, učio dizajnu uz Dejana Kršića, preko Nomada i Gordogana, do Multimedijalnog instituta, Kontejnera, Eurøkaza, Subverziv film festivala, galerije VN, Prava na grad i ostalih, svrhovito i pedantno nadograđuje svoje tiskarsko-tehnološko znanje onim dizajnerskim, ostvarujući bogat opus teško usporedivih dizajnerskih uradaka.