Ikonografija grada
U hrvatskom slikarstvu prve polovice 20. stoljeća
Upotrebom ikonografske metode autor izložbe po prvi puta u Hrvatskoj interpretira motiv grada u hrvatskom slikarstvu, crtežu, grafici, plakatima, umjetničkoj fotografiji i interdisciplinarno – europskom filmu, hrvatskoj književnosti i povijesti.
Osnovna ideja postava je isticanje glavnih cjelina izložbe uvećanim detaljima umjetničkih djela. Pritom se posjetitelj nađe “unutar” tih djela, osjeti ritam gradskih ulica i osnovnu podjelu izložbe: 1. Slikar u gradu – grad u slici, 2. Ulice i trgovi, 3. Interijeri, 4. Grad – socijalna tematika, 5. Zabava i sport – dokolica i slobodno vrijeme, 6. Izgradnja i arhitektura grada.
Trg Ikonografije
Posjetitelja u izložbu uvodi mali trg na kojem se može odmoriti, prolistati katalog i proučiti povijesne događaje razdoblja u kojem su nastala izložena djela iz likovnosti, filma i književnosti. Centar okotogonalnog trga ispunjava prostorna instalacija inspirirana Seisslovim radom. To su uvećane reklame i natpisi s izloženih slika i fotografija: Dabca, Horvata, i Janekovića.
Filmska dvorana
U dvorani eliptičnog oblika projiciraju se filmovi koji su utjecali na likovni izričaj umjetnika tog razdoblja. Na vanjskomom djelu dvorane je 7 malih ekrana, na kojima se izmjenjuju kadrovi iz filmova pripadajuće cjeline izložbe.
Signalizacija
Signalizacija s ekološkom porukom nalikuje starim tvorničkim dimnjacima kojima je kao motivu, posvećena i jedna cjelina izložbe. Iskorišteni su ostaci papirnih rola za tisak, ručno izrezani i obojani u odgovarajuću crnu ili bijelu boju sukladno postavu i vizualnom identitetu izložbe.