Marko Rašić

Marko Rašić

  • Creative director
  • Rašić+Vrabec

Kontakt

markorasic@gmail.com

Mreže


Turistički bonton

Turistički bonton je edukativni projekt za djecu na temu ponašanja turista i domaćina. Prvotno je osmišljen dvojezični kviz u obliku interaktivne prostorne instalacije koja funkcionira po principu proširene stvarnosti (augmented reality). Korisnik postaje dijelom same igre na način da vidi svoje tijelo na projekciji sa novom ilustriranom “glavom” tj. maskom (avatarom) koja se mijenja za svakog igrača. Skačući i mašući rukama i nogama igrač bira točan odgovor i skuplja bodove.

Atmosferu upotpunjuju zidovi sobe na kojima se nalaze likovi iz igre te šaljive i ironične anegdote turista i domaćina inspirirane stvarnim događajima. Na zidu prije izlaza posjetitelji mogu kredom upisivati svoje ideje i iskustva s putovanja.

Interaktivan kviz napravljen je i u obliku knjige tako da je prilagođen mediju. Sama knjiga namijenjena je listanju s obje strane. S jedne strane nalazi se vodič kroz tematiku izložbe te predstavljanje samog projekta, a s druge strane je igra. Djeca, a i odrasli mogu mogu odgovarati na kviz naljepnicama koje se mogu zalijepiti i odlijepiti više puta.

Povratak na listu radova