Umjetnost uvjeravanja jedna je od najznačajnijih izložbi posvećena fenomenu oglašavanja. Dizajn postava ispituje granice između oglašavanja, umjetnosti i dizajna.
Prema autorskom materijalu Feđe Vukića, koncipiran je i dizajniran multimedijski interaktivni postav izložbe koji je obuhvatio 1500 eksponata na 1100m² u Muzeju za umjetnost i obrt u Zagrebu. Ulaskom na izložbu posjetitelji su i sami postali dio postava, nove virtualne stvarnosti. Izložba je znanstveno-umjetnički rad koji propituje i vrednuje, kritički sagledava sve aspekte oglašavanja, utjecaj oglašavanja na društvo i pojedince, sociološki i društveni aspekt, te metode i sredstva komunikacije.
Tematski je podijeljena na 5 cjelina:
1. ciljane skupine;
2. metode /komunikacijski kanali
3. poruke /značenja
4. mediji; oglašavanje politike
5. politika oglašavanja.
Izložba ukazuje koliko značenje oglašavanje danas ima u kulturi življenja, uključujući negativne i pozitivne aspekte: neumjereni konzumerizam, stvaranje lažnih prototipova, mijenjanje urbanog krajolika, gomilanje otpada, stvaranje ˝potrebnih˝ i ˝nepotrebnih˝ potrošačkih navika, ukazuje na čovjeka kao subjekt koji je istovremeno tvorac, ponuditelj, konzument, uživatelj i žrtva oglašavanja. Stvorena je dragocjena i na jednom mjestu rijetko viđena podloga za kvalitetno i sustavno proučavanje povijesti Hrvatske kroz oglašavanje. U opsežnom katalogu dokumentiran je tekstom i ilustracijama kompletni materijal (autori tekstova: Feđa Vukić, Ivica Vidović, Miroslav Gašparović, Josip Šintić, Krešimir Bagić).
Vizualni identitet izložbe čine koncentrične kružnice koje su kao vizual provedene kroz sve oblike komunikaci od postava do oglašavanja izložbe i kataloga. Simboliziraju oglašavanje kao energični i hipnotički utjecaj na sva čovjekova čula, te ga i kao meta obilježavaju kao ciljanu skupinu (istovremeno i ponuditelj i žrtva).