Izvorka Jurić

Izvorka Jurić

  • dizajnerica, edukatorica
  • Design Bureau Izvorka Juric

Kontakt

izvorka@juric.biz

Mreže


Aroma Mediterranea sapuni

Aroma Mediterranea sapuni dio su linije kozmetike za kupanje i njegu lica i tijela koju čine zajedno sa solima i uljima za kupanje. Ova Aroma Mediterranea linija prisutna je na tržištu već nekoliko godina, i iako se radi o vrlo kvalitetnim proizvodima prihvatljive cijene, nije imala odgovarajuće prodajne rezultate. Zadatak je bio redizajnirati postojeću liniju – učiniti ju atraktivnijom ciljnoj skupini (turisti, kupci poklona…) te istaknuti proizvode na polici / prodajnom mjestu. Klijent je želio zadržati dizajn robne marke (am – aroma mediterranea), kodiranje sapuna bojom te na sekundarnom nivou komunicirati i porijeklo proizvoda (Mediteran, Hrvatska).

Prva faza uključivala je i redizajn samog proizvoda. Oblik sapuna promijenjen je tako da je fronta sapuna kvadratna, čime je forma sapuna atraktivnija, ali i zauzima veću vidljivu površinu na polici. Na prednjoj strani sapuna utisnut je am monogram, a linija sapuna kodirana je prema jasnijem i pozitivnijem mediteranskom koloritu. Element kvadrata korišten je i kao polje u koje je smještena robna marka te kao format stražnje samoljepljive etikete s deklaracijom.

Kako su osnova ove linije bogate arome (mirisi) mediteranskog bilja i plodova, ideja cijele linije bazira se na atraktivnim ilustracijama koje prenose “duh” Mediterana. Upotrebom atraktivnog mediteranskog kolorita i kombiniranom tehnikom crteža i akvarela prenosi se osjećaj prirode (crteži bilja i plodova) te vode, hidratacije, opuštanja, kupanja (akvarel kolorit).

Struktura i boja proizvoda vidljiva je kroz otvor u gornjem dijelu koji omogućuje prolaz svjetla kroz strukturu sapuna (prirodno ili s polica sa stražnjim svjetlom) te time dodatno ističe boje i prirodnu strukturu proizvoda.

_
naručitelj: UJE d.o.o. / kreativni tim: Izvorka Jurić (kreativna i art direkcija, dizajn, ilustracija), Stela Kovačić (ilustracija), Maja Danica Pečanić (fotografije).

_
nagrade i priznanja:

  • objavljeno na portalu Packaging of the World, 2015., Internacional
  • objavljeno na portalu The Dieline, 2015., Internacional
  • objavljeno na ThinkDo3, 2015, Internacional
  • objavljeno na portalu Vizkultura, 2015., HR
Povratak na listu radova