Izvorka Jurić

Izvorka Jurić

  • dizajnerica, edukatorica
  • Design Bureau Izvorka Juric

Kontakt

izvorka@juric.biz

Mreže


Croatia in a Box

Croatia in a Box je nova robna marka u segmentu turističke – gastro ponude. Croatia in a Box donosi visokokvalitetne hrvatske proizvode u posebnoj liniji poklon / suvenir pakiranja te u budućnosti i kroz lanac “pop-up” trgovina.

Projekt uključuje osmišljavanje verbalne i vizualne komunikacije, vizualnog identiteta robne marke te dizajn sistema pakiranja / ambalaže linija poklon kutija za različite kombinacije paketa proizvoda. Komunikacija je prije svega okrenuta turistima više platežne moći, koji u Hrvatsku putuju poslovno i privatno te traže suvenir / poklon koji predstavlja Hrvatsku na drugačiji i svjež način, te hrvatskim građanima koji traže zanimljiv, vrijedan i reprezentativan poklon.

Osnovna ideja temelji se na komunikaciji Hrvatske baštine na drugačiji način od uobičajenog, u namjeri da se izbjegne korporativan i vrlo često hladan trobojan nacionalni identitet te postavi takav identitet koji bi predstavio tradicionalne vrijednosti i kulturnu baštinu Hrvatske na moderan i emotivan način.

Croatia in a Box identitet ima za cilj zaokupiti pažnju i istaknuti se od klasične premium ponude u tom segmentu, prenijeti emociju (doživljaj Hrvatske), i prezentirati Hrvatsku kao mjesto bogato bojama, okusima, mirisima, užicima (Mediterana, Slavonije, bogatstva plodova, sunca, mora, neba, bogate kulturne baštine…).

Robna marka i slogan smješteni su u kvadratno polje koje predstavlja osnovni element hrvatskog nacionalnog identiteta kao i samo značenje robne marke – poklon kutija.

Identitet je izgrađen odabirom elemenata iz hrvatske baštine (pleter, glagoljica, narodni vez, ornamenti iz arhitekture i sl.) koji su stilizirani i interpretirani u bojama Mediterana i kontinentalne hrvatske te preneseni na suvremen i emotivan način.

Svaki element iz kojeg su izrađeni uzorci identiteta predstavljen je i kratkom pričom koja daje zanimljivu i edukativnu informaciju o Hrvatskoj. Priče se mogu naći na promotivnim materijalima i mrežnim stranicama robne marke.

U okviru projekta realizirani su raznovrsni poslovno – promotivni materijali te četiri veličine poklon pakiranja u koje se, modularnim sistemom pakiranja, pakira 17 različitih kombinacija paketa proizvoda.

Kutije su tvrdo kaširane, otisnute u punom koloru i mat plastificirane, a geometrijski elementi uzoraka otisnuti su u zlatnom foliotisku selektivno po cijeloj površini kutije čime se dobiva posebno zanimljiv premium izgled. Osmišljene po sistemu ladice, otvaraju se povlačenjem tekstilne vrpce u boji grafičkog elementa ukrasne trake (hrvatski pleter) koja je dio dizajna svake kutije.

Svi proizvodi u kutiji dodatno su omotani ukrasnim papirima u boji i označeni zlatnim Croatia in a Box naljepnicama te se u svakom paketu nalazi i priča o hrvatskim proizvodima, odnosno o sadržaju pojedinog poklon paketa.

U pripremi su i različiti proizvodi osmišljeni i dizajnirani u okviru Croatia in a Box identiteta od kojih je do sada realiziran Croatia in a Box ručnik za plažu.

_
naručitelj: Ecolo d.o.o. / kreativni tim: Izvorka Jurić (kreativna i art direkcija, dizajn, ilustracija), Igor Poturić (verbalna komunikacija), Stela Kovačić (suradnica na izvedbenom rješenju), Maja Danica Pečanić (fotografija).

_

nagrade i priznanja:

  • objavljeno na The Dieline, 2015, Internacional
  • objavljeno na Packaging of the World, 2015, Internacional
  • objavljeno na The Lovely Package, 2015, Internacional
  • objavljeno na Package Inspiration, 2015, Internacional
  • objavljeno na ThinkDo3, 2015, Internacional
  • objavljeno na Vizkultura, 2015, CRO
Povratak na listu radova