Izvorka Jurić

Izvorka Jurić

  • dizajnerica, edukatorica
  • Design Bureau Izvorka Juric

Kontakt

izvorka@juric.biz

Mreže


360 perspektivne nekretnine

Tvrtka TRISTOŠEZDESET i robna marka 360 u segmentu su prometa nekretnina. Primarno se radi o mrežnim stranicama koje će posredovati kod prodaje i kupnje nekretnina. Cilj je kvalitetnijim prikazom nekretnina, kroz panoramski (360) video prikaz, utjecati na bržu i kvalitetniju prodaju. Mrežne stranice će u prvoj fazi funkcionirati na hrvatskom tržištu, ali se planira i širenje na druga tržišta.

Slogan igrom riječi komunicira i komparativnu prednost marke (nekretnine u perspektivnom prikazu) i kvalitetu sadržaja portala (kvalitetne nekretnine), te se dobro smisleno nadovezuje na ime robne marke – 360.

Osnova identiteta je logotip u kojem je intervencijom u broj 0 integriran znak kućice (nekretnina) koja svojim prekidom u formi sugerira prikaz nekretnina u 360 stupnjeva. Uz robnu marku posebno je naglašen slogan te adresa mrežnih stranica. Identitet je izgrađen na suvremenoj tipografiji, pročišćenim i jednostavnim aplikacijama, crno – bijelim kontrastom aplikacija i kolorima samo u detaljima. U materijalima koje prikazuju same nekretnine naglasak je na foto i video sadržaju.

Osmišljen je i sistem piktograma koji dodatno kodiraju pojedina područja mrežnih stranica: kuća, stan, poslovni prostor, usluge (razmjena, kupnja, prodaja) i kontakt.

_
naručitelj: TRISTOŠEZDESET j.d.o.o. / kreativni tim: Jelena Gvozdanović (verbalna komunikacija), Izvorka Jurić (vizualna komunikacija)

360-ID-1 360-ID-2 360-ID-3 360-ID-5 360-ID-4 360-ID-6
Povratak na listu radova