Lintar maslinovo ulje plod je dugogodišnjeg ulaganja tvrtke Cemex Hrvatska u održivi razvoj. Na nekoć eksploatiranom području južnih padina Kozjaka, lokalna uljara i tvrtka Cemex zajedničkim snagama ostvarili su projekt biološke rekultivacije sadnjom autohtonih vrsta maslina.
Suradnja je ostvarena u svim fazama, od strategije pozicioniranja na tržište i osmišljavanja imena proizvoda do kreiranja identiteta i dizajna ambalaže. Ime Lintar potječe od grčke riječi koja znači “lijevak” i koja je stari naziv za Kaštelanski zaljev, geografsko porijeklo ovog ulja.
Dizajn branda i ambalaže inspiriran je upravo lijevkom i lijevanjem. Tako brand izveden u tipografiji Maline stilizira liniju ulja koja slijevanjem niz površinu ispisuje ime, a oblik boce zapravo je okrenuti lijevak. Vizualni identitet ovog proizvoda spoj je tradicionalnog i suvremenog, što je posebno vidljivo u specifičnom spoju boja i oblika.
Tamno smeđa staklena boca ručno je bojana u vrlo svjetli žuto-zeleni ton te su na tu površinu dodatno otisnuti i tekstualni elementi. Etiketa s osnovnim informacijama o proizvodu nalazi se na ručki boce, a ostale informacije na osmerokutnoj kartonskoj kutiji s ručkom za prste.
_
dizajnirano za Tridvajedan / naručitelj: CEMEX Hrvatska d.o.o.
_
nagrade i priznanja:
- Red Dot for High Design Quality, Red Dot Design Award: Communication Design, 2010., D
- Pentawards Gold Award – Luxury Gourment Food, Pentawards, 2010., Worldwide
- 0910 izložba hrvatskog dizajna, HDD – Hrvatsko dizajnersko društvo, 2010., HR
- Art Direction Club Croatia Zlato u kategoriji ambalaže, Art Direction Club Croatia, 2010., HR
- objavljeno na web portalu The Dieline, 2010.
- objavljeno na web portalu The Lovely Package, 2010.