Obzirom na uvjete natječaja, velika prednost za Dream On su vjerojatno bile i Dujmenovićeva i Hrastovčeva visoka ekspertiza u području dizajna tipografije, odnosno mogućnost da razviju novo, ekskluzivno tipografsko pismo za sam projekt. Mladi dizajnerski dvojac je za ovu priliku osmislio tipografije Louvre Sans te Louvre Serif, koji će sljedećih pet godina biti službena i ekskluzivna tipografija muzeja, nakon čega slijedi mogućnost trajnog otkupa. Oba će na pet godina biti službena, ekskluzivna tipografska pisma pariškog muzeja, nakon čega slijedi mogućnost trajnog otkupa.
Marko Hrastovec je prije dvije godine završio Studij dizajna u Zagrebu, kao student Nikole Đureka, a zatim upisao magisterij tipografije na Kraljevskoj akademiji umjetnosti u Haagu. U međuvremenu se predstavio i samostalnom izložbom u HDD galeriji o kojoj možete čitati ovdje, a baš nedavno nagrađen je i certifikatom izvrsnosti njujorškog Type Directors Cluba. Sandro Dujmenović, pak, ima iza sebe iskustvo rada za niz uglednih međunarodnih poslovnih i institucionalnih klijenata, karijeru je gradio radom za studije i agencije poput Buncha, Brloga i Brukete&Žinića prije nego što je osnovao vlastiti studio SDDS. Friško osnovanom studiju Louvre je tako, igrom slučaja, i prvi klijent.
Inače, o nagradi na natječaju je odlučeno još u prosincu prošle godine ali bez službene objave zbog dugačkih procedura provjere i razrade rješenja, tako da su autori mjesecima prilično strpljivo čekali prije nego što se pohvale. Čestitamo im na uspjehu! Više detalja o svemu dao je Sandro Dujmenović u intervjuu danas objavljenom ovdje.