Rezultati Natječaja za dizajn vizualnog identiteta kandidature Dubrovnika za EPK

Clipboard02

Grad Dubrovnik objavio je rezultate Natječaja za dizajn vizualnog identiteta kandidature Dubrovnika za EPK. Natječajni rad pod šifrom 9, autorica Jelene Perišić i Ane Kljaković Gašpić odabran je jednoglasnom odlukom Ocjenjivačkog suda za vizualni identitet procesa kandidature Dubrovnika za Europsku prijestolnicu kulture 2020.

Grad Dubrovnik je u skladu s Pravilnikom o nabavama roba i usluga do 200.000,00 kuna i radova do 500.000,00 kuna, Klasa:406-01/13-02/34; Ur.broj: 2117/01-01-13-1; od 18. prosinca 2013. godine, proveo postupak bagatelne nabave – Natječaj za dizajn vizualnog identiteta kandidature grada Dubrovnika za Europsku prijestolnicu kulture 2020. godine, Evid. br. nabave 81/14B, te je Zaključkom gradonačelnika o odabiru natječajnog rada, klasa: 406-01/14-02/117, Ur.broj: 2117/01-01-14-10 od 22. prosinca 2014. godine, sukladno jednoglasnoj odluci svih članova Ocjenjivačkog suda, kao nagrađeni rad odabrao natječajni rad pod šifrom broj „9“ autorica Jelene Perišić iz Splita i Ane Kljaković Gašpić sa Klisa.


Obrazloženje odluke o odabiru

Natječajni rad pod šifrom 9, autorica Jelene Perišić i Ane Kljaković Gašpić odabran je jednoglasnom odlukom za vizualni identitet procesa kandidature Dubrovnika za Europsku prijestolnicu kulture 2020. uz slijedeće obrazloženje Ocjenjivačkog suda:

Pobjedničko rješenje izdvaja se svježinom u promišljanju identitetskih postavki izvedenih interpretacijom baštine. Drukčije se postavivši prema naslijeđenom, autorice dekonstruiraju pravilnu i amblematsku strukturu urbanog tlocrta, a od raspoloživih elemenata proizvode novi sadržaj – pismo. Iako taj princip sam po sebi nije revolucionaran, čini se da ovdje nalazi puni smisao jer nas značenjski vraća na izvorište, na simboličku dimenziju grada/države s jednom od povijesno najstarijih, tipografski riješenih zastava.
Ispisujući tim pismom ime grada i slažući ga slojevito ponovo nam vraćaju poznati predložak s novim značenjem, ali još bitnije, grade sustav kojim se ta vrsta slojevitosti i sadržajnosti može komunicirati iIi (re)interpretirati.
Ono što se posebno ističe kod ovog rješenja je princip nedovršenosti ili otvorenog sustava koji omogućuje daljnji razvoj i nadogradnju, a to se projektnim zadatkom i tražilo.

Pored ovoga Ocjenjivački sud smatra opravdanim posebno pohvaliti i rad pod šifrom 17, autora Karla Kazinotija, Miše Komende, Iris Klarić i Dragana Žuvele zbog promišljenog pristupa temi i oblikovne kvalitete rada.

Clipboard03Clipboard04.