Za autoricu izložbe Tatjanu Bartaković, ovo je, uz Razum&Osjećaji (Zagreb, Beograd, Hvar) i SOLID ACTS – Design from Croatia (Tjedan dizajna Milano, 2013.), treća autorska izložba dizajna, a inače je stručnjakinja za strateški brending. Prethodne izložbe obrađivale su razvoj scene produkt dizajna u Hrvatskoj, nastanak prvih dizajn-brendova u zemlji u periodu od 2009. – 2012., te dugotrajnu tradiciju proizvodnje namještaja. Novu izložbu predstavila je u nekoliko sljedećih rečenica:
„Nakon odabira brendova, za izložbu sam kod svakog izdvojila ključni proizvod ili kolekcije koje označavaju njihov tehnološki, proizvođački i poslovni probitak vođen dizajnom, simulirajući u postavu izložbe razvojne i proizvođačke procese kojima se svaki od njih izdvaja. Proizvodi su naglašene materijalnosti – izrađuju se od prirodnih materijala visoke kvalitete, kao što su masivno drvo, metal ili vuna, da bi se potom dodatno površinski ručno obrađivali. Na regionalnoj karti njihovi se lokalni putevi razlikuju, ali podjednako ukazuju na to da je i usred urušenih struktura nužno i moguće podići novi sustav koji uspješno konkurira na najzahtjevnijim tržištima.
Posjetitelji će imati priliku steći uvid u presjek vrhunskog dizajna i jedinstvenih proizvođačkih metoda poput, primjerice: 100-godišnje vještine drvorezbarstva primjenjene u suvremenom dizajnu (Zanat), industrijskog naslijeđa ručne izrade tepiha od čiste vune iz Regeneracije, 4-godišnji razvoj prototipova naslonjača Trifidea (Numen/ForUse) – tehnološki i dizajnerski najkompleksnijeg proizvoda iz Prostorije, kultne stolce Rex, Lupinu i 4455 legendarnog slovenskog dizajnera Nike Kralja koje su krilatica slovenske baštine dizajna (Rex-Kralj), impresivan razvoj prvog hrvatskog dizajn-brenda rasvjetnih tijela (Grupa), arsenal vještina 84 godina stare slovenske stolarije Bolčič koja se prometnula u dizajn-brend Mitja čiju je ključnu kolekciju Kalota dizajnirao hrvatski studio Redesign, bestseller kolekciju Neva stolaca iz Artisana čiji su dizajn (Regular Company) i metoda ručne obrade punog drveta posebno izdvojili Artisan na zapadnom tržištu, povijesno značajan Element čiji je dizajn u 2005. godini stvorio novu oblikovnu paradigmu namještaja i njegove površinske obrade u Hrvatskoj – radikalno se suprotstavljajući lokalnoj tradiciji izrade masivnog namještaja od slavonskog hrasta, zatim novonastajući brend Nunc koji kroz boje, mirise i materijale oživljava identitet slavonske regije, za početak konceptualnom kuhinjom Slavonika, a tu je i mladi VAU s nedavno pokrenutom proizvodnjom dekorativnih predmeta od metala – prvi takve vrste u regiji.
Pregled industrijske i manufakturne proizvodnje završava na ručnoj izradi umjetničke uporabne keramike OWL, Lidie Boševski, koja se izdvaja majstorskom vještinom oblikovanja profinjenih organskih formi s minuciozno izvedenim površinskim rezbarijama koje približavaju organske strukture iz prirode.“
Tatjana naglašava da se postav izložbe Reboot, koji je projektirao arhitektonski studio B!RO (Dora Lončarić, Saša Košuta, Mario Kralj), može promatrati kroz oprečnosti: kontrast starog prostora vojne bolnice i vremena kojeg ona predstavlja, naspram novih vrijednosti i pogleda u budućnost koje izložba pokazuje; opreka vrhunskog produkt dizajna i prirodnih materijala naspram derutnog interijera u kojem se nalaze. Finoća gotovih proizvoda naglašena je postavom na meke tepihe crvene boje, koje je Regeneracija izradila isključivo za izložbu, a koji su noseći element njezinog vizualnog identiteta. Detalji procesa izrade produkata pokazuju se kroz bijele vibro rešetke različitih formata, a kroz iste se rešetke prezentira i dodatni verbalno-vizualni sadržaj izložbe.