U posljednjih desetak godina, Koraljka Vlajo inicirala je i sudjelovala u brojnim istraživačkim i izložbenim projektima na temu različitih područja dizajna iz doba socijalističke Jugoslavije, postavši tako ne samo jedna od osoba najzaslužnijih za revalorizaciju domaće dizajnerske baštine, nego i za promjenu svijesti o tome što dizajn jest. Razumijevajući dizajn kao interdisciplinaran rad više ili manje integriran s privredom, Koraljka Vlajo otkrila je stručnoj i široj publici čitav niz zaboravljenih fenomena: od naprednog Odjela dizajna tvornice Rade Končar, preko dizajna ambalaže tvornice Neva, do znatne zastupljenosti žena u hrvatskoj dizajnerskoj proizvodnji, koje međutim nisu našle put do povijesnih anala. O svemu tome s njom ćemo porazgovarati, stavljajući fokus na problem istraživačkih procesa u dizajnu, širinu društveno-političkog konteksta u kojem dizajn nastaje, rodnu i spolnu određenost struke nekad i sad, te štošta drugo.
Koraljka Vlajo (Zagreb, 1971.) diplomirala je 1995. na Studiju dizajna pri Arhitektonskom fakultetu u Zagrebu, a iste godine upisala je jednogodišnji vanredni studij na Odjelu dizajna namještaja pri University of Industrial Arts u Helsinkiju (danas Aalto University), Finska. Nakon svršetka studija, 1996. se zaposlila u arhitektonskom uredu Pekka Salminen Ltd. kao dizajnerica interijera, gdje je surađivala na velikim projektima poput novog terminala helsinške zračne luke, Muzeja sporta u Lahtiju, helsinškog Tehničkog instituta itd. Godine 2001. vratila se u Zagreb i zaposlila u Muzeju za umjetnost i obrt na mjestu voditeljice muzejskih zbirki grafičkog i industrijskog dizajna, a 2011. dobiva zvanje više kustosice.
Kao kustosica, organizirala je i koordinirala velike gostujuće izložbe dizajna (Skandinavski dizajn — s druge strane mita, Tapio Wirkkala — legenda finskog dizajna) te surađivala na bijenalnim Izložbama hrvatskog dizajna 040506, 0708 i 0910. Autorica je izložbe i kataloga Porculanski sjaj socijalizma (MUO, 2010.) o dizajnu porculana tvornice Jugokeramika; izložbe Skriveni dizajn (HDD galerija, 2011.) o Končarovom Odjelu dizajna; putujuće izložbe i kataloga In a Nutshell — Contemporary Croatian Design, u organizaciji HDD-a i Ministarstva kulture 2012., izložbe i kataloga Marijina industrija ljepote, o Nevinom dizajnu ambalaže (MUO, 2013.), koautorica izložbe Zvonko Beker i poslijeratna ekonomska propaganda (HDD galerija, 2015.) te koautorica izložbe i kataloga Dizajn za novi svet (Muzej istorije Jugoslavije, Beograd 2015.). Objavljuje tekstove u stručnim časopisima Čovjek i prostor, Život umjetnosti i Oris, a jedna je od osnivačica udruge Reaktor, platforme za razvoj produkt dizajna u Hrvatskoj.
Četrnaesti Dizan dijalozi održavaju se u utorak umjesto četvrtak, zbog neradnog dana povodom praznika Tijelovo.
Dizajn dijaloge koordinira i vodi dizajner i likovni kritičar Bojan Krištofić, član CDSS tima.