Iz teksta Marka Goluba:
“Dosadašnji dizajnerski rad Igora Manasteriottija iznenađujuće je konzistentan u gotovo svim svojim sastavnicama – riječ je o mnoštvu projekata, za velike i male klijente, domaće i inozemne, korporativna i intimna mjerila, vrlo različitih opsega primjene, ali postavljeni zajedno oni čine mrežu znakova i predmeta iznimne konceptualne i estetske jezgrovitosti koji su očigledno povezani čvrstim osnovnim oblikovnim načelima i tvrdoglavo odolijevaju vremenu. Samo ovo zadnje je, u kontekstu brendinga, kompliment. Svaki Manasteriottijev logo i identitet izgleda kao da je mogao nastati danas kao i prije dvadeset godina, ne zato što su bezvremeni, nego jer posjeduju neku autentičnu svježinu, distinktivnu osobnost i neposrednost.

Vizualni identitet i dizajn ambalaže za Didino maslinovo ulje
agencija: Manasteriotti DS
art direkcija i dizajn: Igor Manasteriotti, Mia Marić
konzultantica za imenovanje: Petra Despot
Znak i logotip u središtu su Manasteriottijevog zanimanja praktički od početka profesionalne karijere ranih 2000-ih sve do danas. Nakon odrastanja u Moskvi gdje je živio s roditeljima krajem 1980-ih i u prvoj polovici 1990-ih te školovanja na renomiranom Rhode Island School of Design u Sjedinjenim Državama, zapošljava se u Bruketa&Žinić OM baš u trenutku kada se oni iz studija počinju transformirati u agenciju, da bi 2006. preuzeo ulogu art direktora u Brandoctoru, koji je funkcionirao kao samostalna agencija proistekla iz B&Ž-a i specijalizirana upravo za poslove brendinga. S nakupljenim iskustvima i uvjerljivim portfoliom, 2011. godine, sa zatvaranjem Brandoctorovog dizajnerskog odjela, zajedno s Mijom Marić osniva vlastiti studio Manasteriotti ∞ Marić, koji od 2016. do danas djeluje pod imenom Manasteriotti DS.
Vizualni identitet za Cromaris, agencija: Bruketa&Žinić OM
Sam Manasteriotti otvoreno ističe ove biografske činjenice kao bitna formativna iskustva, od mladosti je fasciniran sovjetskim dizajnerskim nasljeđem, njegovom direktnošću i oslanjanju na snažne simbole, uz taj utjecaj dodatno ga je inficirao korporativni vizualni jezik klasika američkog komunikacijskog dizajna (primjerice Chermayeff & Geismar & Haviv, Landor), da bi mu konačno usmjerenje dao upravo desetogodišnji agencijski rad, na mjestu koje je, barem među agencijskim okruženjima, u to vrijeme bilo vjerojatno najstimulativnije za ambiciozne mlade dizajnere.

Rebranding Froddo brenda obuće
agencija: Brandoctor
Njegov pristup danas u tom se smislu doista i može vidjeti kao zbir navedenog, Manasteriotti o znaku i logotipu razmišlja na klasičan način, kao o jasnoj ideji kojoj je dana vizualna forma, fokusira se na simboliku, značenje, na ono što će biti prva i najvažnija vizualna predodžba o nekom proizvodu, brendu, tvrtki, instituciji itd. To možda zvuči samorazumljivo, ali u praksi nije tako, sve je manje dizajnera koji zaista danas misle identitetski dizajn na taj način, čemu je svakako doprinio veliki utjecaj samopromotivnih platformi za kreativce poput Behancea koje možda jesu pojačale njihovu vidljivost, ali su u isto vrijeme stvorile atmosferu u kojoj su priklanjanje dizajnerskim i tipografskim trendovima i estetska dopadljivost postali važniji od autentičnih ideja, konceptualne dorečenosti, pa čak i bilo kakvog integralnog promišljanja konteksta za koji neki dizajnerski artefakt nastaje. Tako nas je preplavio nas je val logoa i identiteta koji izgledaju zgodno i kompetentno oblikovano, ali su ispod uglađene površine mediokritetski i generički, slični bezbrojnim drugima.

Komo design store. Manasteriotti DS
Ta famozna sintagma „konceptualni pristup“, koju i sam Manasteriotti izvlači kada govori o svom radu, odmah nas asocira na eksperimentalno, apstraktno, komplicirano, no srž stvari je u tome da upravo takvo razmišljanje vodi jednostavnosti, jezgrovitosti i, u najboljim slučajevima, upečatljivom karakteru znaka i logotipa. Kada ih vidite manje-više odmah znate što su, razumijete jezik njihovih vizualno-verbalnih oblika i elemenata i imate predodžbu neke osobnosti onog što oni simboliziraju, a to je pak preduvjet bilo kakvog emocionalnog odnosa prema onome što stoji iza njih. Nema jedinstvene formule za ovo, pa tako i Manasteriotti u različitim slučajevima pronalazi različita asocijativna i simbolička polazišta.”

Vizualni identitet za Smartson
agencija: Brandoctor
Igor Manasteriotti (1977.) diplomirao je na Rhode Island School of Design (Sjedinjene države), karijeru započinje ranih 2000-ih kao art direktor u agenciji Bell&Bandack, potom u Bruketa&Žinić OM, prvoj hrvatskoj branding agenciji Brandoctor, a od 2011. radi u vlastitom studiju Manasteriotti DS (do 2016. pod imenom Manasteriotti ∞ Marić. U svojoj dvadesetogodišnjoj karijeri bio je umjetnički direktor na projektima za velike nacionalne klijente iz raznih industrija, kao što su: Autoto (auto industrija), Microblink (IT), Degordian (IT), Hypo-Alpe-Adria Bank (bankarstvo), Osječka pivovara (pivska industrija), Lantea grupa i Tekstilpromet (tekstilna industrija), FINA (financije), TDR (duhanska industrija), Adris (investicije), Froddo (dječja obuća), Kraš (prehrambena industrija), Tele2 and Terrakom, (telekomunikacije), Cromaris (proizvodnja ribe), one2play (distribucija igračaka), Maistra (turizam), Hrvatska gospodarska komora (poduzetništvo), Produkti Pitania (prehrambena industrija), Arabesca (proizvodnja kave), Storm (motorno ulje), itd.

Logotip za Bikenauts
Dobitnik je brojnih nagrada, uključujući Communication Arts Award of Excellence (SAD); Print Magazine Portfolio Review Competition (SAD); The Type Directors Club Certificate of Typographic Excellence (SAD); Graphis Gold Award (SAD); Red Dot Communication Award (Njemačka); Creativity 37 Gold Award (SAD); New York Festivals finalist (SAD); Sudnji dan festival, Dizajner godine (Hrvatska); 2011 Brand New Award (SAD); 2011 Brand New Award (SAD); 2010 Cropak (Hrvatska); Zgraf 10 Honorary Award (Hrvatska); 2016 Rebrand 100 Distinction Award (SAD); 2016 Rebrand 100 Merit Award (SAD); 2014 Rebrand 100 Distinction Award (SAD); 2011 Rebrand 100 Merit Award (SAD); 2010 Rebrand 100 Merit Award (SAD); 2009, Rebrand 100 Merit Award (SAD); 2008 Rebrand 100 Distinction Award (SAD); Croatian Designers Society Visual Communications Merit; FESTO zlatno zvono (Hrvatska); šampion izgleda pakovina maslinovih ulja, Noćnjak 2018 (Hrvatska), 2020 Rebrand100 Distinction Award (SAD), 2020 Rebrand100 Merit Award (SAD).

Vizualni identitet i dizajn ambalaže za Marra Cosmetics
agencija: Manasteriotti DS