DA2 – Zagreb Design, Art & Architecture Film Festival pokrenut je na temeljima iskustva i uspjeha programa Secret Arts Cinema. Prvi DA2 Film festival javnosti će predstaviti ekskluzivne premijere filmova koji govore o najzabavnijoj sferi naših života, o kreativnosti. D2 Film festival se otvara svjetskom premijerom filma Slomljena priroda (Broken Nature, 2019.) Alessandre Gallette. Naziv filma ujedno je i glavna tema ovogodišnje izložbe prikazane u milanskom muzeju dizajna i umjetnosti – Triennale di Milano, a naglasak je stavljen na razmatranje brojnih spona koje povezuju ljude s prirodnim okruženjem, kao i mogućnosti odvajanja od prirode.
Filmski program natjecateljskog je karaktera – najbolji film bira publika, a uključuje osam naslova koji će biti prikazani premijerno u Hrvatskoj. Film Peter Lindbergh – Oko (Peter Lindbergh – The Eye, 2016.) ostvarenje je koje se prikazuje izvan konkurencije, u čast nedavno preminulom fotografu, čiji su crno-bijeli radovi u velikoj mjeri definirali suvremenu vizualnu kulturu. Redatelj Gero von Boehm prati Lindbergha na hektičnim foto-setovima diljem svijeta, u njegovom pariškom domu i u rodnom Duisburgu te daje dosad neviđen uvid u njegovu osobnost, rad i razmišljanja. U svijet mode gledatelje vodi i Veći od života: priča o Kevinu Aucoinu (Larger than Life: The Kevin Aucoin Story, 2018.) redateljice Tiffany Bartok, biografija legendarnog makeup artista koji je potpisao neke od najznačajnijih modnih naslovnica 80-ih i 90-ih godina i čije se zamisli o konturiranju lica i danas smatraju svetim gralom beauty industrije.
Proslavljeni španjolski redatelj Carlos Saura i jedan od najvećih živućih arhitekata, Renzo Piano, našli su se licem u lice u dokumentarcu Renzo Piano: arhitekt svjetlosti (Renzo Piano: the Architect of Light, 2018.). Autor građevina kao što su Centar Pompidou u Parizu, New York Times Building na Manhattanu i The Shard u Londonu, u filmu otkriva elemente svog kreativnog procesa i razmišljanja koja stoje u pozadini njegovih djela. Peter Rice: snovi inženjera (Engineer Imagines, 2019.) u režiji Marcusa Robinsona posvećen je životu, radu i idejama Petera Ricea, najznačajnijeg inženjera 20. stoljeća bez čijih inovativnih ideja, rješenja i suradnje s najpoznatijim arhitektima, danas ne bismo imali mnoge svjetski poznate građevine poput čuvene opere u Sydneyju, pariškog Centra Pompidou i zgrade Lloyd’s u Londonu.
Dva dokumentarca gledatelje vode na uzbudljivu filmsku šetnju poljem suvremene umjetnosti. Nathaniel Kahn, autor dokumentarca Cijena svega (The Price of Everything, 2018.) kroz razgovore s povjesničarima umjetnosti, kustosima, kolekcionarima, trgovcima i umjetnicima poput Jeffa Koonsa, Gerharda Richtera, Njideke Akunyili Crosby i Larrya Poonsa traži odgovor na pitanje: zašto neka umjetnička djela padaju u zaborav, a druga se procjenjuju u desecima i stotinama milijuna dolara. Drugi je Marcel Duchamp: umjetnost mogućeg (Marcel Duchamp: the Art of Possible, 2019.) Matthewa Taylora koji istražuje život, filozofiju i utjecaj jednog od najznačajnijih modernista 20. stoljeća čije su ideje zauvijek promijenile naše razumijevanje estetike, umjetnosti i kulture.
Mašta i stvarnost duboko su isprepletene u kratkim pričama, ali i u osobnosti izraelskog pisca Etgara Kereta. U dokumentarcu Etgar Keret – temeljeno na istinitoj priči (Etgar Keret –Based on a True Story, 2017.) nizozemski redatelj Stephane Kaas prati Kereta od New Yorka do Tel Aviva te uz animirane isječke, uprizorenja i razgovor s njegovim prijateljima gradi portret autora koji živi kako bi pričao priče. Filmske umjetnosti dotiče se Život u svjetlosti – Robby Müller (Living the Light – Robby Müller, 2018.), dokumentarni esej redateljice Claire Pijman o direktoru fotografije koji je zaslužan za bezvremenske kadrove iz filmova Wendersa, Jarmuscha, von Triera, Friedkina i drugih.