ivan ivezic Intervju

IVAN IVEZIĆ: Za omotnice ploča nikad se nisam inspirirao glazbom

„Znao sam sresti svoje kolege u gradu, pozvali bi me na kavu i pitali: za koliko radiš u Jugotonu? Pa bi mi rekli: Ja to nikad ne bih za te novce radio! Rekoh im, dobro, ti ne. No kad bi odlazili sa kave pitali bi me – imaš 200 dinara za posudit? I dao bih im. Jer sam taj dan napravio barem tri omota“ – RAZGOVARAO: ŽELJKO LUKETIĆ

cdss Oglasi

Croatian Design Superstore proširuje tim!

Croatian Design Superstore jedinstvena je promotivno-komercijalna platforma koja zagovara i tržišno osnažuje hrvatski dizajn te ujedno predstavlja reprezentativni kulturni i turistički sadržaj. Okosnicu platforme čini hibridni koncept koji objedinjuje izložbu i trgovinu hrvatskog dizajna, a projekt uključuje i niz komplementarnih programskih i marketinških aktivnosti koje podupiru stvaranje brenda hrvatskog dizajna te promoviraju najbolje autore i proizvode, djelujući kao alat afirmacije hrvatskog dizajna na domaćoj i na međunarodnoj sceni.

Veronique Marrier Video

VIDEO: Véronique Marrier – Graphisme en France (CNAP)

U sklopu ovogodišnjeg festivala Dan D u organizaciji Hrvatskog dizajnerskog društva i Peperminta održano je i predavanje projektne menadžerice francuskog Nacionalnog centra za likovne umjetnosti (CNAP) Véronique Marrier o publikaciji i projektu “Graphisme en France”. Predavanje u cijelosti možete pogledati u nastavku.

Borut Vild predavanje Video

VIDEO: Borut Vild – Jesam li išta naučio? Edukativni sentiš o stvarima koje nisu dizajn

U sklopu video rubrike pogledajte snimku predavanja beogradskog grafičkog dizajnera i edukatora Boruta Vilda održanog u sklopu festivala dizajna Dan D 2015: Arhiv dizajna, u organizaciji Hrvatskog dizajnerskog društva i Peperminta. Kroz predavanje naslovljeno “Jesam li išta naučio? Edukativni sentiš o stvarima koje nisu dizajn”, Vild se osvrće na svoj dosadašnji rad, s posebnim fokusom na rad u području edukacije kreativaca i dizajnera.

Aktualno

PK 188-8877 Vijesti

Njujorška MoMA uvrstila 38 radova Mirka Ilića u svoju zbirku

Njujorški Muzej moderne umjetnosti (MoMA) uvrstio je 38 radova Mirka Ilića u svoju zbirku dizajna. Riječ je uglavnom o plakatima, omotnicama ploča i naslovnicama magazina, a svi radovi nastali su između 1977. i 1985. godine i pripadaju ranoj, hrvatskoj i jugoslavenskoj fazi karijere ovog svjetski priznatog autora.

radni tim dizajn centra sa suradnicima Intervju

RADMILA MILOSAVLJEVIĆ: U tranziciji, cilj treba biti humanitet dizajna

”Ne slažem se sa permanentnim, sentimentalnim, takoreći antikvarnim osvrtom na prošlost, kao što se ne slažem ni sa hrljenjem u budućnost bez poznavanja onoga što je bilo u prošlosti. Smatram da sa onim što je prošlo treba uspostaviti kritički dijalog, uz analizu motiva i povijesne realnosti, da bismo sa onim što dolazi uspostavili kreativni dijalog, u skladu s kulturnim potrebama, društvenim idealima, ekonomskim uvjetima i tehnološkim inovacijama” – Razgovarala: IVANA BOROVNJAK

HDD_dijagram Natječaji

Poziv za prijavu projekata Hrvatskog dizajnerskog društva

Hrvatsko dizajnersko društvo poziva interdisciplinarne autorske timove na prijavu projekata u skladu s programskim smjernicama rada HDD-a za razdoblje od 2015 – 2017. godine. Prijave projekata evaluirat će Projektni savjet. Prijave se zaprimaju prema dolje utvrđenim kriterijima tijekom čitave godine. Prijave ocjenjuje Projektni savjet na kvartalnoj osnovi.

BeFunky Collage (Custom) [d]razgovor

[d]razgovor: Dizajn i pop glazba / IVAN IVEZIĆ – Nevidljivi rekorder Jugotonovih vinila

U četvrtak 23. 7. u 20 sati u sklopu izložbe Socijalistička disco kultura 1977-1983: Vizualni jezik disca poseban gost HDD galerije bit će Ivan Ivezić, dizajnerski rekorder zlatnog doba jugoslavenske diskografske industrije. Autor je nekoliko tisuća grafičkih rješenja za omote ploča, ali i popratnih reklamnih materijala, koje je gigant iz zagrebačke Dubrave izbacivao u impresivnim količinama. Ivan Ivezić najčešće je spominjano ime na omotima Jugotonovih ploča u razdoblju od 1967. do 1991. godine koliko sveukupno traje njegov angažman. Izrađivao je omote kao grafički one-man-show, brinući se ne samo za idejna rješenja, nego i pripremu i produkciju finalnih materijala.